Saturday, January 21, 2012

~ P.U.L.L.S.T.O.P~

terlalu sunyi.
blog ini sedih.

berapa lama ko tak update blog ni kerol?
"lama jugak.. terlupa sebenarnya yang diri sendiri ada blog!!"

boooolset! PEMALAS engko nih!

banyak yang berubah.
sekalipun aku masih lagi AKU,
muka semakin montel dan tubuh semakin gebu,
uban semakin banyak dan kedut muka sungguh memerlukan treatment!!

kerja, kawan, tempat tinggal (atau lebih sesuai aku panggil sarang)
semua berubah.

orang kata hidup umpama roda.
kalau roda mudah jer bulatan cantek punya la.
TIDAK. hidup bukan sekejap di atas sekejap di bawah.
TIDAK. hidup bulatannya tidak sempurna.
TIDAK. hidup bukan roda yang berpusing² itu.
TIDAK. bagi aku tidak (sukahati aku la ini pendapat aku!)
Hidup adalah HIDUP
tidak boleh disamakan dengan roda tayar atau merry go round!!

Perjalanan hidup dan cerita nya lebih penting!!
Bukan soal di atas atau di bawah!!

Kembali untuk disini.
Ya aku kembali menulis lagi.

PULLSTOP